home, slutade halv 12.

tänkt om man kunde göra det varje dag?
Nu ska jag ta och kolla på nelly IGEN eftersom amanda säger att den där klänningen jag letat
efter såååååå himla länge finns där. Men jag har fan kollat igen flera gånger.
Ska nog ta och träna lite mage, ben osv också. Måste göra klart so läxan, men den ska vara klar nästa fredag fast vi har kemi prov då också. Så kanske bäst att göra klar den i tid om man säger så. Sara kanske kommer hit senare efter hon vart och gjort massa saker. Ne, nu orkar jag inte plugga lr något. Går ut och tar lite kort istället.
Kommer väl antagligen upp lite bilder sen.


haha, hittade en bild på en groda? ehmm..

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg blogg design !

2010-10-14 @ 14:26:33
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0