MOA SÄLJER SITT LÖSHÅR!

OBS!!!!
DET ÄR INTE JAG SOM SÄLJER LÖSHÅRET, DET ÄR MIN KOMPIS MOA!
(länk har ni här)
vill ni veta mer så får ni gå in på hennes blogg och kommentera!


Säljer nu mitt löshår som endast är använt enstaka gånger.
Anledningen till att jag säljer det är för att mitt hår har växt otroligt fort och behöver det inte längre.
Köpte det för ungefär 500 kroner och säljer det nu för 200 kronor.
  • Går att både locka, krusa och platta håret. Vilket man nu känner för.(rekomenderar då att använda värmeskydd!)
  • Går även att färga håret efter vilken hårfärg man har
  • Längd: ca 55 cm
  • Bredd: ca 50 cm


(Dubbelvikt på bilden)
Färgen på håret går i blond/mörkblond.
Skuggor från fönstret som ser ut som det är flammigt men det är det inte.

KONTAKTA GENOM ATT KOMMENTERA DETTA INLÄGG MED NAMN OCH MAILADRESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0