GODMORGON

klockan börjar närma sig halv 12 nu. Har redan vart uppe ett tag och kollat på "the hangover" med mamma, liam och leo. Funderar på att sätta på mig lite kläder och sätta upp håret i en bulle sen åka till maxi. Köpa hårfärg vore ganska bra faktist. Nu har jag kommit på hur jag vill färga håret. Men det blir en liten överraskning. Hahah, juste, kan inte lägga ut bilder på hur det blev heller. Ojj,
Får nog ta och låna en dator med webb eller något. Det löser sig!
Skulle behöva åka in till marieberg och köpa lite annat också, men ska nog ta det lite lugnt ett tag. Skola imorgon blir det iallafall.



Det här har jag nu
trivs med det, men vill förändra mig lite


fjortis perioden (som ni kanske ser, KOLLA LÄPPARNA!)
här körde man på svart


Början av 6an, (tönt)
Där körde man på lite slingor(syns knappt)


Här skulle det bli brun, men det blev röd/brunt.


sen har jag haft ljusbrunt med slingor, lite röd lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0