hemlig beundrare`?

haha, nejdå!
Har precis kollat klart filmen med mamma. Har redan sätt den, men det va ett bra tag sen. Kommer ihåg att jag gick på premiären med min faster för några år sen. Nu sitter jag här med min onda hals och gör ingenting. Funderar på att sova så jag orkar med morgondagen. Har massor att göra. Packa, tvätta, plugga, hämta pass osv.
Egentligen vill jag bara sova och "trolla" bort min smärta. Har funderar en del på ett antal saker, och ja..man kommer fram till massa när man är själv faktist.

Om 2dagar åker jag och jag är fortfarande sjuk. Kommer åka till turkiet med halsont, DUKTIGT!
Men inte ska jag klaga, måste göra det bästa av saken. Ska försöka ha det bra ändå. Dricka massa goda drinkar, äta gott, shoppa, sola, bada osv!


fin man vart på skolfotot då, hej tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0