DÅLIG BLOGGNING?

Ussh, vad dålig jag är på att uppdater på bloggen nu för tiden. Kanske dags och ta bort bloggen en gång för alla. Men just nu så är mitt liv helt upp och ner även fast jag inte visar det. Men men..
Idag har jag färgat håret men gick inte som jag tänkt mig. Skulle slinga håret lite ljusare men resultatet vart BLOND. Så du fick jag och anki idén att färga brunfärg över allt det blonda, men duktiga som vi är så tar vi fel..det vart ännu blondare. Hmh, tog fel på blekningsmedel och brunfärg!
Och inte nog med det så säger moa,
"du ser ut som en häxa majsis!!!!"
Det är väl smällar man får ta antar jag, men nu inväntar jag ännu mer hårfärg som kommer hem vid 10.Men den här gången får det bli ljusbrunt och inga slingor. Hoppas bara inte jag blir "ginger" nu.
Avslutar kvällen med tv och lite mörkchoklad, är ju ensam hemma så passar på att vila lite.
Erkänner att jag ser ut som en häxa, men snart är det borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0