DÅLIG UPPDATERING

men jag kom precis hem och klockan är 6. Herregud!
Slutade halv 4 sen var jag hos moa ett tag och kollade lite kläder tills imorgon. Éfter att mamma vart hos tandläkaren så åkte vi vidare för att köpa godis,dricka o annat gott tills imorgon. Måste ha lite till bussresan ju. Sen blev det en snabbis hemma hos pappa och hämta lite kläder o annat. Nu ska jag ta och laga lite mat åt mig själv sen sätta mig ner i soffan och bara ta det lugnt. Tänkte ta fram lite kläder tills imorgon också och ta en dusch idag så jag slipper göra det imorgon.


Kommentarer
Postat av: mari

ja! allt för min bebis :D (A

2011-03-07 @ 19:02:45
URL: http://marilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0