skolan,

Idag har vi haft seminarium 5h, fast man skulle "redovisa/disskutera" i små gruppen i ungefär 30minuter. Resten av tien gick åt att prata,ta kort, lyssna musik och bara umgås med min underbara klass. Veckorna bara flyger iväg känns det som, man vill nästan inte åka hem från skolan gjorde jag ett besök hos min "vän" anders (min tandläkare) där jag fick veta att tandställningen måste sitta kvar några yttligare månader pga att dom är "bra" nu men dom ska bli PERFEKTA. Ibland är livet tufft. Imorgon och på fredag slutar jag 12-1  en bra start på helgen.
Nu ska jag lägga mig ner i soffa och kolla tv och invänta ett av mina favorit program, svenska miljonärer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0