GNIGHT

Ligger just nu i sängen ny duschad och insmörjd. Ska preics sätta på ett avsnitt av PB sen sova. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN klippa mig och slinga håret, kommer säkert blir blondie igen! Lägger upp före-efterbilder imorgon så får ni se.
Förut i skolan letade jag "fest klubbar" nere i Sunny beach med Linn, hittade en del vi tänkte besöka.
Suger att Linn åker till Thailand innan, hon kommer vara brun som en pepparkaka medan jag är vit som snön..
 
Sist jag slingade håret, funderar på lite mörkare den här gången..


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du köpt pälsen?:D

Svar: Den är från Hm! :D
Michaela

2013-03-13 @ 09:36:25
URL: http://emmawessmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0