TRÄNING

Ush hatar att vara sjuk och inte kunna träna..
Men har ändå har jag vart dålig på att gymma dom senaste veckorna, börjat tappa lusten kanske?
Ne, tycker det är så mycket skönare att vara ute och springa eller gå på en PW än att vara inomhus!
Det största hindret för mig är nog att jag varken väger mig eller mäter mig så ser inget resultat lika fort som alla andra.  Det handlar inte om hur mycket man väger utan hur man trivs med sig själv, skulle jag börja väga mig igen efter 5år så skulle jag bli beroende..
Men har bestämt mig för att mäta mig IDAG och om 1 månad mäta mig igen och se om det verkligen händer något. Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja ordentligt med träningen igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0