Lördag"

Hejjsan :)
Idag vaknade man vid....10 ? :)
ahh..kmr inte ihåg.  var så trött.
Men men...jag och moa vaknade iaf först, sen så ringde saras mobil så alla vaknade -.-
Så då satt vi och snackade en stund sen vart det frulle.
Drog hem vid 1 för moas mamma fyllde :)
Grattis" 
packade upp alla saker sen skulle jag ut och gå med patrik,liam & leo.
Men då ringde mammas kompis och sa att det fanns vaccin kvar, så åkte för att ta vaccinet men
fick vänta i 40-50 minuter för att jag skulle få ta" , brorh fick ta innan eftersom han var under 12. -.-
Ajja..., nu har jag iaf tagit den. Har ganska ont i armen! men men..
Sen så åkte vi och hyrde 3 filmer.
Nu ska jag göra lite mat och fix..
Pusspuss


~En lyckad kväll~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0