GLAD !!

Hejjsan :D
Dagen har vart ganska bra, förutom att jag vaknade vid 8,
"nån" hade lagt handväska i maten (omoget) så att alla på skolan
fick äta spagetti -.- , det var inte så himla gott!..
Efter alla lektioner och äckliga maten så åkte jag hem till sara! :D
Vi gjorde vofflor , fett gott.. men åt bara 1 för jag var inte hungrig :$
men men... vi var iaf fett bra på att göra vofflor.
Sen locka sara mitt hår och jag locka hennes.. :)
FintFint,
NE NU HINNER JAG INTE SKRIVA MER :o
DOM RINGDE NYSS IFRÅN HÖSTLÄGRET SOM ÄR IMORGON ;o
JAG SKA DIT :oooooooooooooooooooooooo <333333333333
FAN VAD KUL ASSÅ ;o, ATT TRÄFFA ALLA OCH SÅ! :D
ne nu måste jag gå , ska packa och massa !!
DET ÄR JUE IMORGON! :D<3
Jag är fett GLAD! :D
puss alla människor.. :)

Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

GRATTIS TILL HÖSTLÄGRET! :D:D

2009-10-13 @ 19:56:00
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0