I LOVE THE WEATHER!

har vart nere i skogsbrottet med moa och solat sen klockan 3. Vädret har vart grymt bra så måste passa på att få en bränna. Men sommaren är ju inte slut än, så har tid att fixa en ordentlig bränna. Nu sitter jag här och äter potatissallad med paprika, låter inte så gott men faktist så var de det, det borde ni testa.
Ikväll vet jag faktist inte vad jag ska göra, skulle ha träffat kasper, men så vart det tyvär inte /:
Så nu ska jag väl hem till moa om ett tag. Får se vad vi ska hitta på. Vill till brändåsen, men det är långt dit och har ingen moppe. Funderar på att "ragga" upp nån med moppe som kan köra oss.
NÅGON SOM HAR LUST?



rondom bild från
skolavslutningen.



i miss you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0