GODNATT

jag säger godnatt så tidigt känner jag, även fast jag somnar runt 1-halv 2 tiden. Och nej jag sitter inte upp med datan så länge. Jag ligger och kollar upp i taket eller i mitt mörka rum. Gott folk..det kallas sömnproblem!
Ett stort problem jag lider av. Men nu ska jag slå på en film och "försöka" sova. Imorgon ska vi ha gemenskapsdag. Och såklart ska jag jobba med alla läxor som vi har. Sen ska vi vara kvar i skolan tills 7 på kvällen. För vi ska spela upp lite låtar för föräldrarna på föräldramötet. Och jag av alla människor ska spela piano, wish me good luck, kan inte direkt allting. Men det är aldrig någon som märker det. Hoppas ingen skrattar åt mig nu. Men så är det. JAG SUGER PÅ PIANO, MEN JAG ÄLSKAR ATT SPELA! Nog om det. Hoppas vi får ledigt för det här nu också, stå framför allas föräldrar o spela ett instrument jag knappt kan....det här kan gå illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0