stubb nästa, idag är jag i alla fall utrustad!

I really want to find what I believe for myself, 'Cause when you're gone,
And I'm still here, i won't have you to tell me that I should be there.

Nu har jag pluggat lite spanska, kan lite i alla fall. Men inte allt, det är som sagt prov. Så det finns massor att plugga på.
Funderar på att ta på mig lite varma kläder och cykla ner till stubb ett tag och hälsa på mina kära vänner. Kanske ta med mig lite bullar o dricka?. Är barnvakt också, går sådär om jag ska vara ärlig. Tårar hit och tårar dit, men det brukar bli bra när man tar fram godiset. Tyvär är min sladd till mobilen lite trasig så går inte så bra att ladda in bilder från mobilen längre (därför det blir mest webb bilder) men det ska jag försöka ordna ska ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0