SNOWBOARD!?

ja, hittade precis mina skidglasögon på rummet. Vart jätte sugen på att åka snowboard.
NU VILL JAG HA VINTER!
  fatta vad kul att göra om kläppen i år igen med massa roligt folk.
Fan nu vart jag jätte taggad på att åka snowboard, gasssh, fast problemet är att jag inte äger en snowboard (pinsamt). Lånade en förra året och gud va kul det var. Ska lägga skidorna åt sidan nu och satsa på snowboarden. NÅGON SOM SKA IVÄG I VINTER OCH ÅKA? jag är på!!!!!!
Nog om det,
har precis vart ute med moa och gått. Nu ska jag städa mitt rum och packa sen iväg till pappa.


söt osminkad tjej.
HAHAHAHA, kolla mina tummar. Den ena är jätte liten o den andra jätte stor.

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg du har!

2010-09-19 @ 17:14:16
URL: http://naturallys.blogg.se/
Postat av: Honi

Jag vill också åka snowboard! Mina goggles ligger och väntar på snö, inte för att man kan åka bräda i danmark :(

2010-09-19 @ 21:02:06
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0