GRATTIS HJÄRTAT

eftersom jag inte haft tid och suttit vid datorn nu så kommer det här lite sent'

Idag är det moas 16års dag och jag hoppas verkligen hon får den bästa dagen. Vi har så himla många minnen du och jag, tylösand,turkiet,tältnint,övernattningar,stockholm osv osv osv...listan kan göras lång om man säger så. Och många fler kommer det bli. Jag hoppas du har haft världens bästa födelsedag med många fina presenter. Eftersom det  bara vart ett kort besök hos dig idag så firar vi dig mer på lördag!
Du betyder verkligen allt för mig, alla har sina dåliga dagar men du gör alltid mina dom bästa. Man kan säga att vi sitter ihop som folk brukar säga eller att vi är helan och halvan. Eller jag är moas högra han, haha!
Som sagt, du är min bästavän och jag älskar dig för den du är! Det kan inte gå 1 enda dag utan att vi pratar med varandra. Vi träffas varje dag och även tröttnar vi inte på varandra. Eller kanske lite när det gått 3 dagar, men sen så får man vara ifrån varandra 1h och då saknar man den andra redan. Vi sitter ihop det är bara så!
Vi kanske inte har samma humor,samma klädstil,samma hårfärg,samma utseende, samma personlighet men ändå så är vi som gjorda för varandra. Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig!
Grattis på födelsedagen hjärtat

(här har ni NÅGRA FÅ bilder genom åren..)


Kommentarer
Postat av: moa

Åh va gullig du är !

Tack så jättemycket hjärtat, jag älskar dig bästavän!<3

2011-04-12 @ 07:31:15
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0