down

träffat sara,sandra o moa förut ett tag, satt och prata lite. Ssen åkte jag hem till sannahed och gick ut och gick med sara, behövdes! Satt hemma ett tag förut med sara och pratade och tjockade oss. Får nog ta och börja gymma snart iallafall. Kan ju inte bara sitta hemma och tjocka mig med massa godis och sen inte röra på mig, nejtack. Sitter och pratar med mina favorit killar på msn också, ni är för bra säger jag bara.


det tredje barnet längst fram är inte jag, jag har inte gula byxor på mig heller. Och hon som sitter bredvid mig är inte mari, jag lovar! och hon lilla saken som sitter längst ner till höger är inte sara. Och sen är det massor med mer namn jag inte orkar säga..


Kommentarer
Postat av: mari

HAHAHHAHAHA söta

2011-01-03 @ 01:59:44
URL: http://marilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0