STOCKHOLM

sängen väntar för imrgon blir det en tidigt morgon. Har otroligt ont i nacken, tror jag sover väldigt konstigt eller nått liknande. Skulle behöva massage, någon som ställer upp? jag vet en! haha.
Känns som om moa på bussen imorgon ligger risigt till. Men imorgon är det Stockholm som gäller med alla 9or som nästan alla redan förstår. Vid 8 går bussen så kommer gå till amanda redan halv 7. Ush o fy, kommer vara grinig som jag vet inte vad på bussen. Men med mina favorit tjejer så bli säkert humöret på topp snabbt igen. Kommer säkert hitta något där nere så bilder kommer på onsdag under dagen, vi kommer komma hem runt 9tiden imorgon och då orkar jag säkert inte blogga. Men kommer lägga några "tidsinställda" inlägg om jag klurar ut hur man gör det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0