I TURKIET

Har vart ute och solat varje dag, dock så är pontus och fille ionte dom lättaste att få och vakna på mornarna. Men men, vi har verkligen jätte kul här nere. Igår var vi 3 nere i side och shoppade lite och sen köpe vi turkisk glass. Hahaah, jag ska visa er en video på detn när jag kommer hem. Fick glass i hela ansiktet och filip fick ont lite här och där. Ikväll ska vi ner till en pubb för att kolla fotboll och äta lite, kanske tar en strand promenad också. Måste ta och inhandla mig en present också. Hmh, har inte shoppat så mycket till mig själv faktiskt 4 saker kanske?. Men hittar inte direkt något som jag gillar. Eller jo har inhandlat mig 4 nagellack som är superbra. Ska nog ta och köpa mig några mer.
Saknar verkligen alla där hemma otroligt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0