DAY DREAMS

Jag är 17 och ett halvt, 77 dagar kvar till min 18års dag. Då blir jag vuxen, får ta mer ansvar, ta körkort, gå på krogen..frågan är om jag verkligen vill bli 18? När man tänker tillbaka på allting man vart med om tills nu så inser man hur fort tiden går. Vid den här tiden för 5 år sedan cyklade jag säkert runt på min svarta cykel och träffade vänner runt om i Kumla. Och nu 5 år senare sitter jag instängd på mitt rum med min Mac omgiven av massa plugg. Jag önskar jag kunde sitta i LA på min egna balkong och njuta av livet. Kanske gå ut på promenad längst alla gator och hitta ett nytt favorit café. Vi har väl alla drömmar som aldrig kommer slå in? den stora frågan är om man vågar ta sitt pick och pack och lämna allting bakom sig för ett nytt liv∞
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0