GOD JUL!

Hej, idag så vaknade jag vid 9.. lr vaknade och vaknade mamma väckte mig då.
Så då var det bara att gå upp och äta frukost med familjen sen så öppanade vi 1 packet.
När klockan typ var halv 12 så började jag göra mig iordning, lite dumt eftersom att mummi, ukki och
pasi skulle komma 12. Men sånt är livet. Det tog ifal 1h att locka HELA håret , så hade
ganska ont i armarna efter det. Sen så åt vi massa god jul mat och allt sånt som man brukar göra...
öppna jul klappar, kolla kalle anka, träffa tomten ^^
hehe, vid havl 6 så åkte vi till pappa för att fira jul igen, där fick man mer jul klappar och roligheter.
Camilla och björn fick ett spel av hos, och eftersom att det inte fanns någe annat att göra
så satte hela familjen sig och spelade spel.. inte för att skryta men MITT LAG VANN OFC.
Nu har jag precis tagit ner alla saker på rummet och satt på mig mina nya älsklings byxor..
har tjatat om dom hur länge som hellst och nu så får man dom!, JIPPI;
jag har faktist ingen lust att skriva allt jag fick -.-
så det skippar vi, men nu ska jag nog kolla en snabbis på bilddagboken och sen
gå upp och ta en kvällsmacka.

God jul på er alla! ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0