20 oktober

Hejj alla :D
Många tycket att jag ska lägga in mer inlägg..
så nu ska jag försöka göra det lite oftare (varje dag?)

Idag så tog jag bussen till skolan vid kvart i 8. Morgonen startade väll sådär :/
Vi hade prov, det gick väll sådär.. lr jag hade tränat mycket . men tydligen på fel saker -.-'
Efter det så var det matte,, janne kom in mitt på lektionen ?
Han ba: Mickis och josefin kom med här..
Alla trodde vi hade gjort någe mysko , det trodde jag med x)
Men han sa bara att vi hade fått flest röster när vi valt kamratstödjare -.-
JIPPI!!.. :o , VILKA RÖSTA PÅ MIG?   -.-
hahah,, ne men det blir väll kul..
Sen så efter matten så var det svenska "lektion" vi skulle ha ett tal lr en dialog i 2 minuter ungefär..
Jag hade en dialog med sandra, men sa lite fel :$ , haha.. sånt är livet ;)
Alla typ garva åt ronnys x) hahaha.. guld (H) :)
Maten var skit äcklig i skolan idag , typ nån ÄCKLIG korv med en ÄCKLIG sås.
Sen vare spanska som sög som vanligt med våran "nya" lärare ..
Men men... sista lektion var iaf släjd som tur var :)
Kul som vanligt !!!
Efter skolan så drog jag och moa till sandra en stund , sen kom mamma och hämta mig..
Åkte hem och städa rummet sen åkte jag och patric och handlade glass (y"
mumma mumma... så nu ska snart familjen äta glass och kolla film ;)
Ikv så ska jag och moa gå 5 km ,, bajjs moa säger jag bara XD haha..
ne men jag lovade så får gå ut med henne , vare sig jag vill lr inte :D

Men nu ska jag nog kolla lite bloggar och hare gött :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0