HAR HITTAT MINA NYCKLAR!

HejHej :)
Idag var jag kanske seg att gå ur sängen, snooza typ 5 gånger
så klockan blev kvart över 7 ;o
Men jag hann som tur".. Moa kom vid fem i 8 så då åkte vi till manda
och hämta henne ;).. (mamma skjussa oss)
Hade biologi som första lektion.
Sen vart det typ "matte" .. lr ahh..
Vi skulle gå och hämta tuggummi när gabbe kmr och skvallrar att
det ska vara brandövning idag (kl 10) .
Så sandra satte på sig vantar och skor ,  smart som man är så satte
jag på mig bara vantar xD... hahah :)
Vi stog och snacka med gabbe en stund. Sen kommer sandra på att hon är KISSENÖDIG! ;o
hahahahaha,, så jag fick (vartr tvingad) att gå in på toan med henne,, xD
men precis när hon skulle "kissa" så går brantlarmet x)
Hon flög upp ifrån toan (då menar jag FLÖG) , sen så åkte byxorna upp på 1 sekunde
lr fortare x).. hahahhahhhhaha...
Hon ba ; FAN INTE NU!
Sen "sprang" vi ut,, lr ahh.. jag as flabba och sprang xD
Efter rektorn kollat så alla var där och massa så gick vi in igen ;)
Det var bara 10 minuter kvar av matten så vi fick typ sluta lite tidigare.
På svenskan hade jag och sandra lite kul "igen" xD
Vi ska göra ett prov tsm, lr ahh.. vi ska ha en dialog framför klassen -.-
Sen hände det massa mer i skolan...orkar inte berätta allt xD
Man kan säga att jag och sandra hade kul iaf (H)<3

Efter skola så GICK jag och amanda hem ,, -.-
Först kmr Saras mamma:
Lilian: Vill ni åka med?
Jag: Ne , det är lungt vi går , vi behöver lite mortion ;)
Sen kommer beckas mamma xD...
Beckas mamma: Vill ni åka med? :)   , (becka pratar i bakgrunden xD )
Jag: ne, det är lungt vi går ;)
Sen kommer mandas kusiner typ efter halva vägen ..
Mandas kusins mamma: Hejj , Vill ni åka med? :)
Manda:
JAAAAAAAAAAAAA!! :)
Jag(tyst): Men ;O.. vi skulle jue gå xD
Sen sluta det med att jag och manda åkte bil hem xD
Vi gjorde "kräm" hemma hos mig.. (får man kalla den sörjan kräm?)
Den vart iaf inte bra , hahhaa! :D
Vi satt och snacka massa sen fick jag iden att vi skulle testa mammas
gamla jackor x) :)
hahah, vi hitta en as "snygg" jacka som var typ ända ner till mina fötter (?) x)
Vid kvart i 5 kom pappa och hämta mig och brorh.
Så började leta efter mina nycklar som har vart bort :(..
Pappa hade letat typ överallt i mitt rum , men inte på 1 ställe.
Smart som man är så hitta man nycklarna i garderoben (Y)(Y)(Y)(Y)
Nu slipper sandra ha alla mina saker i hennes skåp.
Ajja... sen när famlijen skulle äta så började jag snacka om mitt besök hos tandläkaren..
Jag: Jag var hos tandläkaren i måndags. -.-
Anki:
Vad sa dom då?
Jag:
att jag ska få räls på undertänderna -.-
Anki: (funderar lite)
Jag
:(tyst)
Pappa:
(jätte glad) , då står din underläpp ut x) hahahhaah..
Anki:
haha, då regnar det in !
Familjen: AS FLABBAR!!!
Ahhh, så snäll är min familj mot mig.. -.-
Men nu ska jag nog ta och checka lite andra bloggar och bara ta det lungt.
Hoppas ni orkar läsa all text, kanske vart lite mycket!
Men sånt får man stå ut med ibland :)

BILDER:

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0