Fredag;

Natten var väll helt okejj (?) , haha.. jag och sara låg typ och
snackade tills 1 lr någe ;o <3
Men men.. vi vaknade vid halv 11 ungefär .. vart frulle och sega lite
framför tv:n :) , Sen vid 12 skulle hon till mbg :/ <3 (köpa uggs i know)
hahah, så då drog jag till pappa en stund sen hämtade mamma mig och
vi drog hem och gjorde käk :)! , lr snarare JAG gjorde käk (a"
Nu sitter jag här framför datan och har TRÅK och mår dåligt -.-
sånt är livet ibland. !!!! Ikv blire match på konst gräs...
Kul kul ! -.- (y) , är nt direkt taggat för jag mår inge bra men får
väll göra det bästa av det ;) .
Nu ska jag nog ta och sätta på nån bra film och bara slappa sönder!


Fick bli en bild på brorh! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0