LÖRDAG;

Hejjsan! ;D
Dagen har vart ganska seg idag.
Vaknade vid 9 halv 10 av att mamma väckte mig typ.
Så gick upp åt frulle sen titta jag på nån film :)
Efter det gjorde jag mig i ording eftersom jag och mamma
skulle och fixa lite presenter tills imorgon ;)
Vi kom hem vid 1 typ ;)
Vart film igen x).. och käk :)
Sen kom amanda vid 3 , satt och snackade lite sen gick
vi ner och gjorde lite "godis" lr ahh.. vad man nu ska kalla det!..
hehe ;D , vid 5 nångång så fick amanda idén att vi skulle gå ut med liam
och träffa emilia! (y" ..Så SÖÖÖÖT är hon! ;D
Liam och Emilia ska gifta sig när dom blir stora förstår ni. x)
Vi var ute och "cyklade" kan man säga, men liam suger på det så han
typ sparka sig fram på någe sätt :s
Nu är klockan 18:28 typ ..
Nee , nu ropade mamma.. ska väll gå ner och se vad hon vill så..

Hejjdå! :)
Bloggar senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0