Tjejkvällen ;

Heejjj :)
Igår drog jag till Sandra vid 6 !
Det var bara jag där när jag kom så
Sandra och jag snackade lite sen började hon städa x)
Och trevlig som jag var satte jag mig vid datan en stund ;)
Sen kom Moa efter en halv timme. (sista kvällen med henne)
Vi satt och snacka en stund sen började Sandra göra en makeover
på mig,, haha.. lr njaa! hon fixade bara lite ;)
Sen kom Amanda och då började sandra fixa sig själv x)
Sen kom vi på att klockan var halv 8 , och att idol började
vid 8 :o .. Så Sandras mamma skjutsade oss till maxi.
Så det var en snabbis där inne..
Vart hem till Sandras fort och slå på tv:n direkt ;)
Vi kom exakt när det började (tur som vi har)
Kollade idol och snackade sen så drog manda hem :/..
Och då hade jag, moa och sandra "idol" för oss själva x)
Sandra vann.. lr ja.. det var bara hon som sjöng (:
Sen gick vi ut på en promenad i kumlaby ;)
Ahh, sen hann i nt med så mycket mer.
För halv 11 mötte pappa mig vid kumlaby.

Det var sista kvällen med moa eftersom hon åker till Turkiet idag :/
Kommer sakna sönder henne :'( <3333
Men hon kmr säkert få det bra där! (:


Bilder ifrån kvällen:







Kommentarer
Postat av: sara

Söt! :) <3

2009-09-19 @ 16:09:24
URL: http://saraaskling.blogg.se/
Postat av: Miickis

Nejj :o <3

2009-09-19 @ 16:13:16
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0