Åker om 1-3 veckor!

Läxan gick rent ut sagt INTE bra. Gjorde klart alla frågor, men förstog faktist inte två stycken. Så efter allt slit med att ha gjort 6 frågor på 1h så ska jag trösta mig med lite tårta. Ska passa på att äta massa gott nu innan träningarna börjar på onsdag. Får väl se hur det går för mig med alla problem och skit. Sara verkar inte komma hem på ett tag så får ladda ner en film och mysa med mitt täcke ett tag.

I helgen eller 3 veckor framöver så kanske jag åker utomlands. Ja ni,, blir lite tajt med allt. Men mamma ska boka en sistaminuten resa, tror det blir turkiet. Hoppas på att blir lite brun och bara ta det lugnt. Skulle behöva åka bort och inte tänka på nånting!




Kommentarer
Postat av: moa

SV:Mhihii!, Låter typ hur bra som helst!;o

2010-08-23 @ 20:18:53
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0