det här funkar inte..

...jag måste skriva av mig!
och bloggen är min enda chans att göra det. Vart ska jag börja?
Dom här dagarna har vart upp och ner. Ska inte säga för mycket. Men ja.
Jag önskar att allt var som i historier, där slutar varje liten sagar lyckligt, men så är det inte med verkligheten.
Över bara 1 dag kan så otroligt mycket hända. Det blev som det blev..tyvär.
Och jag ångrar ingenting,  skulle jag säga det skulle jag ljuga för alla!
Jag ångrar därimot 1 sak, 1 sak jag borde ha sagt/gjort för ett bra tag sen. Men nu förblir det min hemlighet.
Många tar inte vara på tiden som dom har, men gör det, den tiden man är ny kär den går inte att beskriva i ord hur underbart bra den är!
alla stunder finns fortfarande kvar...men som minnen.




son of man, flower, low rider♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig bästavän.

2010-08-10 @ 23:39:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0