gud va jag sviker mig själv...

..jag lovade mig själv att INTE äta massa godsaker. Men ändå så går jag in på maxi och köper TVÅ krämbullar, gaah vad gott men sååå onyttigt. Men det va det värt. Träffad emelie och jacqulin, va skönt att bara prata om allt möjligt, va ett tag sen. Måste göras om.

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska få äta PIZZA, ännu mer onyttigt. Ussh och fy. Jag som skulle fixa beach kropp, verkar mer som om jag kommer åka ner till turkiet och se ut som en tjockis. Efter maten ska jag ta med mig min engelska läxa och ut och gå med moa.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att vi tar en riktig tjejkväll när du kommer hem! <3

2010-08-30 @ 22:36:08
URL: http://emeliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0