haft fotbollsskolan hela dagen!

Det blev tidigt uppstigning för mig idag. Skulle vara nere på ip vid kvart över 8 imorse. Härligt värre!
Sen dess har jag tränar små killar hela dagen. Vart lite stökigt för alla skulle göra olika saker, men ja, killar...
Moa kom ner och hämtade upp mig med cykeln nere vid ip och sen körde hem mig, TACK!
Har fotbollsskola hela veckan så det blir ingen sovmorgon för mig på ett tag. På fredag är det mest matcher och vattenkrig. Nu måste jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite. Ska nog ut och gå med kasper en stund.




VILKET PAR SKA MAN KÖPA!?
tips om vart man kan köpa liknande jeans?




Kommentarer
Postat av: Tora

Hey

vart är jase ifrån :D

2010-08-09 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0