ohyes, i don't know.

dålig uppdatering av mig idag. Men har haft fullt upp. Åt lite kladdkaka med moa förut och kollade på värdens segaste film. Ska nog gå ner och träna ett tag nu, sen blir det nog ett lååååångt bad.  Plugga lite vore ju också något. Eller leta kläder till skolfotot som är på torsdag. Fick veta idag att jag är kamratstödjare, hahah, hade jag ingen aning om. Jag ska verkligen försöka satsa på skolan nu, har några mål som jag SKA nå, det är ett måste!


vem skulle inte vilja se ut som megan fox?
grymt fin!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hon e så grym!

2010-08-17 @ 21:47:08
URL: http://followmebackstage.blogg.se/
Postat av: emelie

åh hon är så jävla snygg!

2010-08-19 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0