vädret är för himla dåligt

...det kommer sluta med att det kommer bli översvämning!
Härligt, då skulle det passa as bra med filmkväll med massa underbara människor.
Nu har jag hunnit med att duscha, ta bort gammalt nagellack, plockat ögonbrynen osv. Imorgon bitti kommer moa hit för att äta frukost med mig. Sen ska vi fixa oss lite inför fotograferingen. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, men det får bli nått enkelt faktist!
Om vädret blir bra imorgon så ska jag in till kumla och äta glass med daniel, för det har han lovat mig hela sommaren. Ska bli kul att se han igen, har knappt träffat han i sommar.


fick precis veta att jag fått en ny läsare, välkommen adde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0