from the inside out

Nu väntar duschen och sen plugg. Ska sätta mig ner och kolla igenom spanskan lite. Ska ta och massera in lite tigerbalsam på låret efter duschen också. Imorgon väntar ännu mer plugg efter skolan. Ska försöka börja måla lite på framsidan till bilden ikväll också. I helgen så ska jag handlajulklappar med filip och sen åka in och köpa present till sara som fyller på måndag. Den här veckan har jag massor att göra. Ska försöka hinna med och träffa lite saknade människor med. Gud, jag får panik. Vet inte om jag kommer hinna allt?!
Imorgon efter skolan åker jag iväg och får massage igen för ryggen. Anki kom precis hem från ullared så fick ett överkasst till sängen, äntligen. Det behövdes!



en sommarkväll i hampe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0