home

för det första! nattinnebandy suger stenhårt.
och för det andra, jag är arg på allt o alla...

Känner att jag vart på dåligt humör hela dagen idag, stört mig på allt och alla. Just nu så lever jag på julmust, det är nog det bästa som finns i världen. Var hemma hos emelie förut idag, satt och åt pizza och pratade en hel del. Sara kom även förbi ett tag senare. Eftersom det va helt dött ute så gick vi till skogstorp för att träffa lite folk, men ah ne. Det sög stenhård. Tråkigt inlägg det här vart då. Men nu ska jag fortsätta störa mig på folk och sen träna, från och med imorgon och resten av lovet så ska jag göra ett "schema" på lite övningar som MÅSTE göras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0