moahahah

Michaela gick precis och glömde logga ut så nu du , nu är dom gamla bildarkiven öppna för lite offentlighet här på bloggen under eftermiddagen!
Just nu befinner sig michaela hemma hos sig och jag chansar på att hon står framför spegeln och antingen sminkar sig eller plattar håret som hon förövrigt hatar mig för nu för tiden eftersom jag blev den som tvingades till att göra det och nu går självklart skiten ut över mig! men det är bara att ta emot och svälja't som en man i was born to be. Nemen jag tyckte hon vart jättesnygg i det röda menmen.. vi har som vanligt olika åsikter om allt ska hon ha potatis till sina köttbullar ska jag ha makaroner eller ska hon ha jordgubbsglass så ska jag ha chokladglass. Går inte att enas om någonting men det funkar efter ett och annat slag på käften man får avverka och ta emot. men trots alla tjaffs och allt så slutar allt med att vi ligger och tjuter av skratt. du är grym!
Skulle avsluta det här med att när du väl ser det här och tänker , fan nu går jag över och dräper henne så innan du gör det och jag blir till mos som alltid när du väl sätter igång så ska du veta att du är mitt allt och jag älskar dig vännen. 
u are my everything

Kommentarer
Postat av: michaela

hämden är ljuv säger jag bara!

skulle redan har vart påväg hem till dig om du inte skrivit sista meningen!



du är mitt allt gumman, älskar dig<3

2010-12-22 @ 15:28:02
URL: http://michaelajohanssons.blogg.se/
Postat av: moa

sv: räddade mitt egna skin där med andra ord!

men vetdu , den här veckan kan jag karate så det är lugna puckar för min del , värre för din..

2010-12-22 @ 15:35:43
URL: http://moaernestam.blogg.se/
Postat av: filip

HAHAHAHHA facerape mickAN! måste säga att du är en rutten bloggare, som glömmer att logga ut :/

2010-12-22 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0