sommaren 2009

Kommer ihåg sommaren 2009 som om det var igår. Gud vilka minnen man har därifrån. Sena sommarkvällar med tjejerna ute i kumlaby. Alla cykelturer till skogsbrottet varje dag. Alla sena övernattningar hemma hos sandra med underbara människor. Lärde känna nya människor, som idag har en stor del av mitt liv. Tältningen hemma hos moa när rickard och adde satt utanför tältat ungefär hela natten och lyssna på vad vi sa, haha, och sandra o moa när dom skulle gå ut för att. Jah, göra sina behov. Haha, herregud. Alla flög in i tältet igen av skräck och sen hör man två som sitter och as garvar. Den natten var verkligen guld. Vi drack cola i mängder. Och sandra satte alltid på hög musik på rummet och vi dansade och sjöng i timmar. Det finns hur mycket som hellst att berätta om den sommaren. Kommer ihåg att viktor sa efter att han träffat mig första gången att jag jade skönaste rösten. Haha, ja ni...Nu ska jag nog inte skriva så mycket mer än så här!



Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du, annars anmäl dig till sista luckan i samma inlägg

kram

2010-12-23 @ 17:31:13
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0