Geerejj,, ahhh,, men vafan! , PINSAMT

sådär lät jag ungefär när pappa jagade mig. Det började med att jag och filip skulle plocka disken.
Pappa var ute och skottade snö , han var helt vit i håret så jag garvade sönder såklart,
fick bästa idén att jag skulle springa ut och slänga snö över hans huvud och sen springa in.
Så tog på mig uggsen och ett par vantar , sen smög jag ner för trappen.. tog lite snö och sprang fram till han och
la snö över hela hans huvud. Tyvär så hann jag aldrig springa in, utan han började springa efter mig!!!
Fyfan asså,, jag sprang för mitt liv kändes det som. Efter 200m så kom han hann han ifatt mig och kastade mig i en snödriva om och om igen. Tillslut så kom jag loss och sprang typ 5m innan han fälde mig.
Sen var vi helt slut och la oss ner i snön. Hoppas bara inte nån av grannarna såg oss, guuud va pinsamt isf!!
Det måste ha sätt värsta puckat ut! vi sprang nog i slowmotion!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0