HOS MOA EFTER EN DAG MED GIRLSEN

har precis vart ute och käkat chockladplättar (som jag kallar det) med moa. Istället för att rulla och fixa bollar så äter man det på tallrik. Det funkar perfekt när man är lat. Var på ceasar förut med "födelsedagsbarnet" sandra, moa & sara. Åt kyckling sallad för andra gången idag, nyttig som jag är. Satt där i 2h ungefär, jätte mysigt och bara sitta och prata och bara vara vi. Har inte träffat sandra på 1vecka så va roligt och se henne igen. Hahaha, hon fick öppna sina presenter på ceasar också..ingen kommentar!
Efter middagen så fick det bli maxi och köpa vatten.(NYTTIG)
Sen hem till sandra och ta lite kort och vi fick även en modevisining, haha. Vid 11 började jag och moa gå hem till hällabrottet från kumla. Det är fan varmt ute på kvällarna!
nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Bloggar kanske senare ikv för sover hos moa ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0