JOBBAT IDAG!

jag har liksom fullt upp nu när det är sommar + att jah inte har nån data nu hos pappa. För mathias har bärbara datan hos mamma. Nu sitter jag vid ankis dator, men den kan jag inte alltid låna. Men ska försöka blogga när jag hinner!!

IDAG
har jag jobbat sen klockan 9 imorse. Åkte till faster vid 8 och åt frukost. Sen har jag jobbat till 3 idag. Har precis duschat och så. Snart ska jag väl fixa mig lite och sen gå över till min kära granne sara askling. Moa är kommer runt 5 torr jag. Och sandra är i stockholm med hanna, saknar henne redan!
Vet inte vad vi sks hitta på. In till kumla ett tag tror jag...
KANSKE TRÄFFA SARA OCH FRIDA ETT TAG, SARA SMSA MIG NÄR NI ÄR I KUMLA OM DU SER DET HÄR, LR FRIDA!




använd bild, jag vet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0