MIN VECKA I TEXT!

jag har haft en helt underbar vecka i tylösand med min bästavän. En vecka som vi kommer minnas!
TYVÄR så har jag glömt min sladd hos pappa (igen) så bilderna kommer imorgon.
Men nu för dom som vill veta så ska jag berätta lite kortfattat om min vecka!


SÖNDAG: Tidig morgon för att sen sitta i en bil 5h ner till tylösand. När vi väl kom fram till tylösan så packade vi upp våra saker lite snabbt och tog fram bikinisarna. Hahha, vi halv sprang ner till havet och ja,,badade. Ganska kallt. Eftersom det va första dagen där nere så gjorde vi oss i ordning lite och sen gick ut och kollade runt lite. Det slutade med att vi hamnade på stranden och tog massa kort.

MÅNDAG: Vaknade ganska tidigt (som alla andra dagar) solen sken förfullt ute så fick dra mig upp trött som jag va. På med bikinin sen spenderade vi dagen nere på stranden och solade. Vid 4 tiden va det after beach, och ja fyfan vilken ös det va! FOLK ÖVERALLT! underbart!
tyvär fick jag inga bilder..

TISDAG: Det fick bli ännu en dag på stranden. Solen bara stekte åh, härligt. Hahahah, lite uppmärksamhet fick vi också, alla stirrad(säger inge mer om det). På kvällen spelade vi minigol OCH VEM VANN SÅKLART!
Sen fick det bli stranden för att kolla på solnedgången, så himla fint.

ONSDAG: Ja, då solade vi med. Lr har för mig att vi bara solade 2 dagar, hahaha. Men jaja.
Solade gjorde vi iallafall. Vid 4 började vi fixa oss, vi skulle nämligen ut och äta på per gessle's hotell. När vi ändå var där nere så tog vi en liten tur till hans sommarhus. Ouff vilket hus alltså!

TORSDAG: Heejj regn. Vädret va inte så himla bra så det fick bli shopping inne i halmstad. För att sen åka ut på en båttur på havet, ALDRIG MER! jag och moa höll på att spy.
När vi kommit av båten efter 3h så började vi gå mot bilen. Men kom inte så långt.
Först hör vi låånga nätter lite svagt längre bort sen vart det tydligare och tydligare. Vi började halv springa och runt hörnet ser vi MELISSA HORN LIVE ,  VRWDFvbrvgsvssFRgv , FUCK VA BRA HON VA!

FREDAG:
vädret sög i fredags med. Så vi åkte in till halmstad igen och gick runt lite. Dagen slutade med att jag och moa satt i vårt stora 2m långa och 1.5 breda rum och läste skvallertidningar & åt ben and jerrys och annat onyttigt. Kvällen sådär, hm...aldrig mer!

LÖRDAG: Packa packa packa och sen bilresan hem!


Det har hänt massor med mer saker men allt behöver ni inte få veta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar vecka!

Älskar dig bästavän.

2010-08-01 @ 10:11:53
URL: http://moaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0