film nästa

nu ska jag lägga mig ner och kolla en film. Eller kolla klart en film snarare. Imorgon ska vi spela för alla 6or,7or och 8or antar jag. Härligt?
Vi har fått våra klasströjor nu också. Lägger in bild imorgon innan jag åker till skolan eller när jag kommer hem.
Måste kolla upp lite saker imorgon. Får inte glömma det. Sen måste jag upp tidigt och hänga tvätt. Hahah, fan vad smart jag är alltså.





mycket plugg? nejvadå..


moa som filmer. Jag sitter bakom alla på pianot!
vad ledsen ja blir att videon vart suddig..

Kommentarer
Postat av: The one and ONLY PHo

Moa liknar ju faktiskt den där smurfen som rille taggade dig på , som jag taggade vidare på moa ;O haha.. Dom har nästan samma poser :D

2010-11-26 @ 03:50:09
Postat av: oliver

haha jag kan ju säga så här det enda som var bra var ju du michaela :D

2010-11-26 @ 17:06:24
URL: http://oliverklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0