NÄSTAN KLAR..

tror jag gjort klart det mesta nu om jag ska vara ärligt.
Vart en enkel design, men det passar mig perfekt. Jag är en helt vanligt människa, inget
speciellt med mig. Så det får allt duga!

Just nu sitter jag och pratar om typ massa onödiga saker med frida, men hon lägger bara
ut det på fb så nu skäms jag!!!
Åt fiskpinnar förut till mat, riktigt gott. Nu tänkte jag sätta på en film och bara mysa.
Skulle vart hur mysigt som hellst om någon ville se en film med mig, men nej..så blev det ju inte.
Funderar på vilken färg jag ska ha till mitt nya rum, har allt mina funderingar. Eftersom mitt
rum är VÄLDIGT litet så ska det vara mysigt. Mycket tända ljus, kuddar osv!
har ni tips om hur ni tycker jag ska göra om?


utan er är jag inget♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0