natti!

nu har jag suttit uppe hela kvällen och letat massor av musik åt filip. kul, nej?
Imorgon väntar skolan o allt annat jobbigt. Orkar faktiskt inte är så himla mycket just nu. Ska försöka hämta dator imorgon så då kommer det upp mer bilder o skit. Funderar faktiskt på att ha självlockigt hår imorgon, men vet inte om jag vågar. Hahaha, fail människa jag är!
Det är första advent idag också, glömt och säga det. Snön faller ner här i sannahed som jag vet inte vad, bombnerslaghejhärkommervi, typ?
nej ush vad trött jag är. Har egentligen inget mer och skriva men frida vill ha något o läsa så varsegod!


GODNATT

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha ja :D

2010-11-29 @ 08:38:55
URL: http://ganskagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0