och nu va jag vaken!

klockan är runt 2-3 och nu är jag vaken. Hahah, känner mig ganska misslyckad idag igen.
Men det är sista dagen på lovet och jag måste få sova ut. Nu har jag och moa ätit frukost och ska snart ge oss ut på en promenad i det kalla vädret. Pappa kommer och hämtar mig om ett tag då ska jag hem och duscha sen kolla film med sara. Måste skriva klart mitt svenska tal också, uopps. Lite efter kanske`?
Gårdagen vart helt okej den med, satt och pratade med lite folk och annat. Nog om det.
Måste skynda mig lite nu så jag hinner med allt som står på listan. Det kommer ut bilder ikväll om hur mitt lov har vart. Alltså massor med bilder som jag inte lagt upp ännu!!!!
(bilden vart väldigt liten)
FÖRRA SOMMAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0