out

nu ska jag bara äta lite mat och sen vidare in till kumla och träffa emelie.
Ska bara fåt tag på henne först!
Sara sitter just nu och klipper av sig håret, hahaha. Kommer bli så jävla snyggt!
Och snart är det min tur för en förändring. Funderar på att göra det innan jul eller innan nyår....
Det är ganska kallt ute idag, så tar nog vinterjackan om jag ska vara ärligt, vill inte blir sjuk
nu innan skolan börjar igen. Massa prov, läxor o skit!
Fikade lite förut för att fira farmor som skulle ha fyllt år idag. grattis, jag saknar dig!♥
tycker alla ska höra av er om det händer något annat kul. Har räknat ut att det är 55 dagar kvar tills
jag och mosan får äta godis igen, ojoj. Tiden går fort må jag säga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0