8° ute och jag fryser ihjäl.

"försov" mig idag eller vad man ska säga. Skulle ha gått upp tio i 7, men tydligen hade jag vaknat och stängt av klockan förut. Så vakna fem i halv 8. Men jag är redan klar så jah. Går bara upp tar på mig kläderna, sätter upp en bulle och äter frukost. Snart kommer väl moa hit och hämtar mig. Måste hämta mina läxor innan dom kommer också så hinner nog inte skriva så mycket mer nu. Hoppas det blir varmare under dagen så att vi kan gå hem.
Efter skolan drar jag ut och springer sen hem och plugga.


hahah, bara för att karlsson kallar mig "bloggarn" så
får det bli en bild på honom nu på morgonen.


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: å tusen tack :)

jag använder nästan aldrig smink faktiskt och rengör ansiktet noga varje kväll ( sköljer med ljummet vatten och har dagcreme under dagen)



/Shoppaholly

2010-10-04 @ 18:11:53
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0