desperate housewives, IKVÄLL!!

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! jag älskar desperate housewives, gaaash. Vem gör inte det liksom!?
Har kollat på det i snart 2 år, lr jah. Kommer inte ihåg om jag ska vara ärlig. Men om bara 30 minuter börjar mitt älsklings program igen. Ska ladda upp med lite träning och ett stort glas vatten. Får ta och kolla lite family guy först. Va nere vid stubb förut och så, kallt som jag vet inte vad. Och sen ska moa ta den "bästa" vägen hem. VÄRLDENS JÄLVA OMVÄG MÄNNISKA!
Och imorgon ska jag stå still i..hmh..en hel dag och kolla när små ungar springer och springer. Laddar upp med bullar och massa dricka och varma kläder. Kommer nog vara lite sms glad också om det blir för tråkigt, haha, men det tvivlar jag på. Kommer antagligen ha så tråkigt att jag kommer börja skratta åt alla små ungar.

ps. Moa tycker om att få harpäls i sitt hjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0