film nudå,

nu har kungar av tylösand slutat. Har laddat ner lite filmer undertiden jag kollat, så nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på en film och bara mysa. Imorgon har jag sovmorogon, fast blir ingen för mig direkt. Ska upp och fixa mig lite. Efter skolan (halv 12 typ) åker jag och sara in till marieberg för att fixa lite saker. Sen hinner jag nog bara hem innan jag ska iväg igen. Ska ut och äta i örebro med faster. Kommer blir hur mysigt som hellst, bara sitta och prata om allt och ingenting. Känns som ett om morgondag kommer bli hur bra som hellst.
Vad ska ni göra imorgon?
Och sen måste jag läsa igenom fysik häftet en sista gång innan jag somnar.

det här är min pappa, och han är bra på alla sätt och vis♥
kan ju inte bara sluta skratta åt första bilden då han "försöker" vara fjortis,
sämst!


Kommentarer
Postat av: sandra

färgbilder !, älskaaa<3

2010-10-28 @ 14:52:47
Postat av: moa

<3

2010-10-28 @ 15:39:13
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0