godmorgon, typ?

dålig uppdatering, jag vet, men jag vaknade precis!
Är helt trött efter skolan, kanske beror på att jag vart ute en hel dag i de kalla vädret. Kom hem sen vart det plugg och lite fika med moa. Vi skulleh ha gått ut och powerwalkat och tränat lite men, SÅ BLEV DET INTE!
Vi skulle bara lägga oss ner i soffan och "vila" lite och kolla the hills. MEN VEM FAN TRORU SOMNAR?!
Jo både jag och moa, vi vaknar en och en halv timma senare båda lika döda och kollar på varandra.
- ehm..sov jag!? , haha, va bara tvungen att fråga henne.
-Jaaa!!!
-Varför väckte du inte mig då!?!
TYSTNAD
- hahah, du sov du med ellerhur?
-jaa :$

Men nu är jag i alla fall vaken och moa försöker få ut mig i det kalla vädret och powerwalka. 7 PÅ KVÄLLEN!
Nja, lite tveksam på det faktiskt. Tycker det låter som om det är storm ute, men det är det tydligen inte. Ärligt så tror jag det är de, bara att hon vill ha med mig ut och gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0