HAHAHA, FÖRLÅT!!

jag har verkligen inte orkat, ärligt!
Var på ullared hela dagen igår och då kunde jag inte blogga. Men kul va det förutom att jag gick runt där helt själv och övergiven. Men fick med mig lite hem. Jaja, efter en 4h bilfärd hem så han jag inte packa upp ellet något. Det blev duschen och massa fix direkt. Sen kom moa över och då vart de ingen lugn stund. Han inte skriva något innan vi cyklade in till kumla i det underbart kalla höstvädret. När vi väl kom fram så vart mitt hår så där jätte gulligt lockigt. Det är fint! Träffade på några människor som vi spenderade kvällen med, typ?
Eller ja, kvällen vart väl sådär. Frös som jag vet inte vad, hade ingen känsel kvar när jag kom hem till moa.
Även fast kvällen vart lite misslyckad. så va det roligt folk med i alla fall. Nu sitter jag hemma och ska strax ut och gå med moa. Vi hade tydligen vaknat i natt av tvn va på och allt? INGET MINNE AV DET! men jag somnade på soffan och vaknade i moas säng, det vet jag!
MICHAELA GÅR I SÖMNEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0